Monday, February 29, 2016

Peluang Bisnes Santai Abad ini


Salam Sahabat, luangkan masa anda sekejap...nak tahu 1 citer tak??
Hari ni Staff M**bank ada call untuk 
confirmkan aku sebagai gerentor pada 
seseorang yang buat loan..last2 tahu 
dia tanya aku apa??
Staff; " encik buat apa ni..banyak 
betul duit masyukkk dlm akaun ni..
setiap bulan makin naik lak tu "
Aku; " ooo..buat benda santai2 jer "
Staff; " santai2 takkan dpt banyak mcm 
ni...citer la sikit " bla...bla...bla...
bla...(sedang berkomunikasi dgn Staff)
last sekali...
Staff; " terimakasih encik, nasib baik sy 
call encik utk confirmkan pasal gerentor 
ni..kalau tak entah bila la sy baru dpt 
tahu pasal program pengguna bijak ni "
Aku; " tu maknanya DIA yg nak bagi rezeki 
kat awak..sy ni cuma share peluang je "
Staff; " betul la encik..ok jap lagi sy 
terus bankinkan dulu la RMXX,XXX.XX tu dlm
akaun syarikat..tak tahan tgok statement 
encik tu.. esok sy jumpa encik "
Aku; " ok



Berminat?
Daftar di goo.gl/98l7VX

Daftar di goo.gl/98l7VX

No comments :

Post a Comment