Thursday, March 24, 2016

Cara Jimatkan Bil dan Duit Topup

Harini saya nak kongsi cara untuk jimatkan bil dan duit topup. Tak kisah la bil TM ke, Astro ke, TNB ke, telefon ke dan semua jenis topup. Saya dah dah cuba...memang jimat berganda-ganda. Rugi tak cuba...
Pernah dengar MYMI-1 tak? Program MYMI-1 membantu kita berjimat. Bayangkan bil bulanan percuma. Duit gaji tak perlu kacau. Boleh simpan atau buat shopping atau buat makan sedap-sedap je.. Best kan..

Contoh mudah untuk korang:
Bil telefon/topup setiap bulan-RM40
Kalau Setahun-RM480 (RM40x12)

Kalau join MYMI-1 ni, korang bayar RM420 sahaja utk 18 bulan. 18 bulan ya, bukannya 12 bulan.
Untung sangat-sangat sebab...
Setiap bulan anda dapat RM45 rebat selama 18 bulan yang boleh digunakan utk byr bil dan topup.
(program ni macam borong barang secara pukal la-harga akan dapat lebih rendah. Barang dalam program ni adalah bil dan topup)



Baru satu kelebihan saya kongsi. Ada lagi ni..

Korang join program ni tapi tak nak guna untuk beli topup dan bayar bil, tapi nak buat simpanan takda masalah...
Katakan korang ambik pakej RM420 (BRONZE), apa yang korang akan dapat:
A-'welcome bonus'-RM30
B- rebat RM15 setiap 10 hari sebanyak 50 kali (RM750)
Dalam tempoh 18 bulan, korang akan dapat RM780 ke akaun bank korang
kan dah untung RM360

kalau ASB korang simpan RM420 agak-agak boleh dapat berapa ye. Tak sampai RM50 pun..betul tak? Nak jadi pengguna bijak ??  
whatsapp 'mymi1' ke 0128808663 untuk maklumat lanjut.

Jom tengok sijil dan pengiktirafan syarikat MYMI-1:
 Pelan Pemasaran MYMI-1:
whatsapp 'mymi1' ke 0128808663 untuk maklumat lanjut
whatsapp 'mymi1' ke 0128808663 untuk maklumat lanjut
whatsapp 'mymi1' ke 0128808663 untuk maklumat lanjut






No comments :

Post a Comment